flevo

Alla inlägg den 7 november 2010

Av magnus svensson - 7 november 2010 11:21

Flevo har nu vilat ett tag efter oprationen och ska snart börja träna på riktigt.

Han har nu bara varit ute och gått tre gånger om dagen för att få senan att läka.


Flevo som sagt ska snart börja sin resa genom klasserna och mitt lilla tips är att han kommer att bli miljonär innan han lägger skorna på hyllan.



V75- förslagen har inte inbringat några pengar men snart kanske ni får en sammanslagning av Håkans och mitt huvud och då kan det ge resultat:)


Nu ska jag åka till Hällefors för tredje gången på en månad, där ska jag leda lillåns innebandy till ännu en sger mot tuffa silvergruvan.


En lite puck till jag skulle vilja ha ett orange täcke till flevo och sen trycka någon text som man får bestämma själv, är det någon som vet vart man kan göra det?????   Young Boy Flevo " den flygande ............."


Hej svejs lingon fejs.



Av magnus svensson - 7 november 2010 01:08

Återigen fick vi bara tre rätt var. Men man får ju å andra sidan inte mer pengar om man har fyra rätt i stället för noll rätt så det är bara att ta nya tag. Som vanligt när man tror att det ska bli en favoritparad så blir det tvärtom.


Ställningen är 6-6.

Ovido - Quiz & Flashcards