flevo

Alla inlägg den 12 september 2010

Av magnus svensson - 12 september 2010 17:27

Jag går nu lugnt i min hage bara en dag kvar.Det ringde en spelare och undrade om min form och den är ju inte så bra om någon ringer .Dom kommer få lära sig att kolla på min sida.Sen har jag fått behandling för en knut i ryggen som är helt borta nu.


Så nu Jäv**ar är jag het.

Av magnus svensson - 12 september 2010 17:10

Nu är det bara en dag kvar... Hörde talas om att jag nu står i 1,60 i odds vilket betyder att hälften av allt vinnarspel finns på mig. Läste också att Nerikes Allehanda har rankat mig som andrahäst i loppet. Men det viktigaste för mig i morgon är att kunna sätta den där tysken på plats, han som står några boxar bort och bara retas. Imorgon ska han få!!!

Av magnus svensson - 12 september 2010 11:16

Taget från Juhanis hemsida.



LÅNESTYRNINGAR
LOPP 1 (2140 m, volt) - 9 YOUNG BOY FLEVO
Jag vet inget om hästen, men Åke Pettersson brukar ju ha sina djur i bra författning och gör Young Boy Flevo om insatsen i kvalloppet så ser det här ganska intressant ut.



(gör om kvalloppet???? så sakta ska vi väl inte köra )


Så här ska du göra bakom sulkyn .

Av magnus svensson - 12 september 2010 10:44

I högtalarna så vorre det coolt om dom spelade denna låt.


För våran skötare :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards