flevo

Alla inlägg under september 2010

Av magnus svensson - 17 september 2010 23:34

Nu är Flevo frisk ock kommer att anmälas till Romme 24/9.Nu återstår bara att han får vara med och det vet vi på måndag.



Romme här kommer vi:)

Av magnus svensson - 16 september 2010 16:15

Nu i efterhand är jag väldigt nöjd med flevos insats.


  1. Startsnabb
  2. hyfsat travsäker
  3. han var sjuk

Fast han var sjuk så gick han 1,18,8, och det var hans första lopp i karriären.


Nu på fredag ska han gå fort på Örebrotravet och ta ett blodprov för och se hans status.







Av magnus svensson - 14 september 2010 22:02

Även om det inte gick som vi hoppades visade Young Boy Flevo att han är startsnabb vilket kommer vara värdefullt i kommande lopp. Om han hade en infektion i kroppen gjorde han ett bra lopp, utan galopp trolig fyra med en tid runt kvaltiden 18,8.

Av magnus svensson - 14 september 2010 08:48

Flevo hade troligtvis en infektion i kroppen i går,han var helt slut och det tyder på en infetion.Nu får flevo vila några dagar tills han blir frisk och kan göra sitt bästa igen.

Av magnus svensson - 13 september 2010 21:58

Young boy flevo flög till ledningen,höll den tills det var 600 meter kvar. orkade inte riktigt hela vägen men med några lopp i kroppen så kan det här bli bra.


Galopperade som fyra över mål..............................

Av magnus svensson - 13 september 2010 17:07

Nu är alla nervösa förstår egentligen inte varför man ger sig in i detta.


Phhuuu vad nervös man ska vara 5 min innan start.

Av magnus svensson - 13 september 2010 14:11

Nu är det snart dax för start, och det kommer att komma många flevo supportrar till Örebrotravet.


Vi håller tummarna och kanske satsar en slant.  

Av magnus svensson - 12 september 2010 17:27

Jag går nu lugnt i min hage bara en dag kvar.Det ringde en spelare och undrade om min form och den är ju inte så bra om någon ringer .Dom kommer få lära sig att kolla på min sida.Sen har jag fått behandling för en knut i ryggen som är helt borta nu.


Så nu Jäv**ar är jag het.

Ovido - Quiz & Flashcards